filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
Never order online---I have been a customer for tweny years---and the Call centers from Manilla are: inept, ***, do not understand or speak English well---and can be rude---After three unnecessary phone calls to my home around dinner time----I asked them to cease, or I...
Read more
#1081027
Reply to reviews
July 27, 2017, I placed an online order for brand name makeup due to Macy's "no shipping " on beauty items. I placed the order online and charged it to my Mastercard. After placing the order I needed to change it. I called customer service within the allotted 30 minute...
Read more
#1080274
Reply to reviews
Bought some expensive bras. I was talked into trying a new style that was not in stock but would be ordered for me. They were sent out to me from another store. When trying at home I did not like the fit. On returning to the store, all tags etc. intact , I forgot to...
Read more
#1079181
Reply to reviews

Macys - Terrible place to shop for furniturea

Macys
#1060497
1.0
Details
First time had a rude lazy salesperson.Talked to manager on phone.Went back in and talked to a different salesperson,and was ready to buy a sofa ,she walked away and never came.back.Spoke to manager and she said the salesperson was the only one there ,and had 3 customers.Why didnt the manager help out with customers?
Comment
Show
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website

Macys - Tired sales people

Macys
#1047610
2.8
Details
Clothes all over floor. Racks of clothes everywhere. No help. I heard Macys pays $9 a hr. Burger King pays $10.. Pay $11 a hr ... Ppl are saying Macys has changed from there family base to them for LGBT??? Insanity
Comment
Show
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Ease of Use
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Layout of Store
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
Macys - Diamond fell out of earrings after one week of wearing them
1/1

Macys - Diamond fell out of earrings after one week of wearing them

Macys
#1041329
1.8
Details
After wearing Small clusters diamond earrings for one week the diamond fell out. Very disappointed
Comment
Show
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Ease of Use
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Value for money
Warranty
Website

Servisio Al Cliente En Linea Review

Macys
#1034977
1.9
Details
Supervisor david Rodriguez muy rasista
Comment
Show
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Ease of Use
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Layout of Store
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
I have never had this terrible of service with you I am cancelling my red card and buying all my suits and corporate gifts elsewhere now I used to shop exclusively with macys because of your great service, I will now never shop here again. I had to call service...
Read more
Anonymous
Smitty

How did you lose $1200 ?You didn't state the problem.And, apparently, you never figured out how to get results without using the telephone. You have become irrationally angry...

pandapandapanda
Anonymous

Jay - 91017051 (EXTREMELY RUDE - should be terminated put me on hold for an hour and hung up on me)

3.3
I didn't like
  • Need reps that understand english
  • False resolution
  • Customer service
#1077961
Reply to reviews
Went online to order a bedroom set and mattress. I was instrucyed to call. I was on hold for over an hour. Hung up, called to "pay my bill". Agent answered. She said the furniture department closes at 5pm. Website says call up to 12am in one spot and also 3am in...
Read more
1.0
#1075741
Reply to reviews
Spent over three hours on phone trying to order something that was only available on line. Talked to 5 people in 3 departments. They tried to put the charge thru 3 tines on Macys cards and 17 times on MasterCard. I have excellent credit but woke up next am to fraud...
Read more
2.8
I liked
  • Product i purchased
  • Products and sales
I didn't like
  • Dealing with any of the employees
#1073295
Reply to reviews
I have called multiple times in regards to a Mac makeup employee Melissa Fuentes at Macys at the MAC counter in Burbank, CA at 200 E Cypress Ave, Burbank, CA 91502. She has refused service to me and my friends due to personal reasons outside of work. I have never met...
Read more
2.2
I didn't like
  • Mac makeup employee melissa fuentes
#1065085
Reply to reviews
I had been looking for a white cardigan and I finally found something I liked online but I didn't purchase it. I decided to come to the store after work. Made my way to the 5th floor, found the cardigan, went to the first register, there were 2 people in front of me...
Read more
Anonymous
Margaret

Sales associate turned me away because the item I had came from a difference clothing department, that happened to be on a different floor. I didn't want to go back, so Macy's...

Anonymous
Anonymous

When employees are punished for going over their scheduled time, or when the night shift is tremendously smaller than the day shift, you get employees like these who try to p...

#1060728
Reply to reviews
I started at 7.25 at macys ot took me 5 years to get to 9.95 when other hires being hired for my same job where being hired at 10 dls an hour when i was still at a pathetic 8 dls do not work for macys. I left tat job 2 weeks ago i still havent received my last paycheck.
Read more
Anonymous
Anonymous

Don't email this person "Dave". You've no idea who he is or what his game is. If you are owed money, contact Macy's Corporate offices. Every state has a "final paycheck" la...

1.8
#1057318
Reply to reviews
Purchased "Hannon Recliners by Simon LI"-called as soon as chairs delivered- uncomfortable-very hard & not the same specs as the model in the store! Picked out 2 new (equally expensive) chairs to replace them & asked Macy's to waive the 15% restocking fee. Sent a rude...
Read more
3.5
I didn't like
  • Customer service-non-waiver of restocking fee
#1053927
Reply to reviews